Välkommen in i röran!

2011-03-09 @ 12:48:29



Kul det är när man hittar saker eller kläder man aldrig använt i sin garderob!
Dom här hitta jag i en påse, dom har till och med tagsen kvar haha^^

En trevlig liten överraskning ;)

Och jag gnäller på att jag har för lite kläder ;)
Men jag har massor av kläder..men det flesta använder jag inte längre. P.g.a olika anledningar,
vissa saker har blivit för litet, vissa är för stort..det mesta är dock gamla sommarkläder.
Varför har man så sjukt mycket sommarkläder men inte lika mycket vinterkläder?


Ser den inte lite överfull ut ;) En enda stor röra..alla påsar och väskor på golvet är det kläder i haha!


Garderoben är djuuuup!! Älskar't! ♥


Mina finaste sommar och "gå-ut" klänningar^^ Jag brukar alltid klaga på att jag har så mycket svart..men här ser jag knappt något svart! Awesome!

Skulle verkligen behöva rensa lite mer..slänga/sälja/skänka bort det gamla som bara ligger och köpa nytt, men det får bli när ekonomin tillåter :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0