Semester i vinter!

2011-03-02 @ 20:23:00

Jag och Ante har pratat om att åka utomlands nästa vinter :)
Ante som aldrig har varit utomlands (om man inte räknar med i norden,men det gills inte), så han har inte speciellt stora krav, hans enda krav är att ha nära till stranden haha!
Känns helt awesome att jag typ får välja vart vi ska åka ;)

Jag har tidigare varit i Finland, Spanien, Frankrike och Grekland. Så nu skulle jag vilja åka utanför europa.
Thailand är någonstans jag alltid velat åka till. Det är otroligt romantiskt och fint där!
Har massa fina hotell och helt underbara stränder och för att inte tala om shoppingen!
Det må vara dyrt att åka dit men det är ju riktigt billigt där! Awesome för mig som vill shoppa.


 Hur underbart skulle det inte vara att vakna upp till det här varje dag!


Skulle vara helt otroligt mysigt att åka bort bara min kärlek och jag ♥
Skulle vi äta massa romantiska middar på stranden ;)


Så himla mysigt det ser ut! Jag har suttit och läst och kollat priser idag och drömt mig bort..jag är så himla sugen på att åka iväg bara vi två!

Någon som varit i Thailand? Vart ska man bo och inte bo? Vart är det bra shopping? Några andra tips?

Hejs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0