23 februari 2011

2011-02-23 @ 13:21:09

Sov jätte dåligt inatt..ovanligt! Bara låg och tänkte och oroa mig för framtiden. Allt är bara så upp och ner just nu..eller som en vän till mig sa..

"att pengar inte betyder något egentligen, för i slutändan så är det familjen, kärleken och vännerna vi lever för, inte pengarna." Som hon även sa att även om mitt konto är tomt så har jag ett väldigt rikt liv på många andra sätt och det kan inga pengar i världen köpa :)

Och det har hon så rätt i! Har så många fina vänner som alltid ställer upp! Speciellt min fina Nea ♥



Jag & Nea, 2008. 


Idag kommer Åsa hit :) Vi ska fota lite saker jag rensat ur garderoben och lägga ut på tradera!
Nu vill jag att all snö och is ska försvinna så att jag kan börja jogga! Vill komma i form NU NU NU!!
Jag har mina mål, så ska bli spännande att se om jag lyckas till sommarn :)

Nu ska jag ta en dusch och sen  


Kommentarer
Postat av: Åsa

Go fight roar! :D:D:D

2011-02-24 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0