Mums!

2011-02-17 @ 12:58:00

Jag älskar att sitta och titta på recept och den här veckan har jag varit jätte sugen på att baka lite kakor och annat gott ^^

Här kommer lite smått och gott som jag tror att jag ska testa på att baka idag :) Passande nog ska Nea komma hit och umgås idag, om hon kan vakna någon gång ;)

Här kommer de i alla fall :)
Tryck på bilderna för att komma till recepten..


                                        Hur god ser inte den här citronkladdkakan ut egentligen?
                                           
                                            Bilden är lånad av recepten.se


                                           Sirap/kolakakor verkar så enkelt men gott att göra!
                                           
                                            Bild lånad av recepten.se


Tror det blir hemmalagad pizza till middag idag :) Min man blev jätte glad när jag sa att jag var lite sugen på lyxa till det med pizza idag :)

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och slänga i mer tvätt :)

Hade fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0