Grönt är skönt!

2011-06-30 @ 17:36:05

Dagens middag..


Grönsaksbiff, potatisklyftor, ugnsbakade-morotsklyftor & rädisor


Har varit sjukt torrt på bloggen den senaste tiden, haft så mycket att göra så tog en paus.

Även om min mage inte har mått så bra den senaste tiden, så mår jag bra ändå =)
Och vet ni vad..jag har gått ner 2 kg sedan i söndags, även om jag inte tränat eller rört på mig mer än vanligt.
Vet ni vad jag gjort, jag undviker pasta, ris, potatis & mjukt bröd!
Som ovan så tog jag bara 3 st potatisklyftor & morotsklyftor istället.
Man rasar ju i vikt när man byter allt sånt mot grönsaker & frukt^^

Imorgon jobbar jag igen =)
Skönt..

Hade bäst & jag har saknat er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0