En mycket bra dag =)

2011-04-20 @ 21:34:31

Idag var jag ju på den andra och sista intervjun för det där jobbet. Jag ville inte säga för vad innan jag visste mer. Intervjun var på 2 timmar typ, massa test, en till liten intervju, se lite hur de andra jobbar o.s.v.
Jag var jätte nervös innan men efteråt kändes det ganska bra =)

Har ju haft en jätte bra känsla hela veckan eller ja enda sen jag sökte tjänsten.
Idag är det även Ante's födelsedag =)
Vi har inte direkt firat den, mest myst hela dagen. 
Och han fick nog världens bästa present av mig också..
Jag fick jobbet!! :D 
Det känns så otroligt skönt för oss båda att veta att jag garanterat har jobb från och med maj!
Först 6 månader provanställnig och sen fast om dom vill ha kvar mig :D

Har varit riktigt tufft på vårt förhållande och framför allt mig att jag bara haft några små jobb typ, alltså mest varit timanställd och inte tjänat alls mycket på. Men nu är jag granterad jobb på 80 % minst!
 :D

Känns som alla våra problem försvunnit^^
En utbildning på 5 veckor så får jag börja jobba ordentligt sen :)
Det är på transcom men för Telenors kundtjänst.
Ska bli riktigt kul!

Ni anar nog verkligen inte vad det här betyder för mig^^ + att jag får jobba tillsammans med Linnea!
Åhhhhhh!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: alicia

GRATTIS SOM FAN! :D

sv: nej, han dog av spräckt mjälte :/

2011-04-21 @ 09:04:14
URL: http://aloly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0