Jan. 18, 2014

2014-01-18 @ 01:09:05


Idag har jag haft en mysig dag ^^
Först stan och fika med syster, lille Oliver och Sarita.
Hittade ett par byxor och två linnen på bikbok, dock satt inget av dem bra så blir att lämna tillbaka =/
Igår köpte vi dock en ny ryamatta till vardagsrummet, har idag en svart tråkig som vi ärvt efter Antes bror för ett antal år sedan, den ska jag dock ha i halvrummet eftersom jag inte har någon där just nu =)

Imorgon blir det full fart, måste storstäda hela lägenheten eftersom mamma och kusin kommer hit för att fika. Fira min födelsedag!

Btw så fick jag ljusen på bilden ovan av Syster-Hanna idag^^ Är såå fina och doftar helt underbart!
Funderar verkligen på att köpa fler, bl.a den vita vill jag ha i stor storlek i vardera badrum.
Älskar när man kommer hem till någon och det är doftljus tända i badrummet/toaletten ^^

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0