Förändringar.

2014-04-07 @ 13:09:12


Jag är i en sådan period i mitt liv där lite saker är kaos men är ändå lycklig.
När jag inte känner att jag har kontroll på allt i mitt liv, ja jag är tyvärr en kontrollmänniska, så brukade jag alltid förändra mitt hår.
Men det handlar väl om att ta kontroll över något, som jag själv faktiskt kan bestämma över.
Jag får sådan lust eller har haft ett bra tag nu att klippa av mig håret.
Just så som jag har på bilden ovan. Det krävs ganska mycket för att jag ska ha håret fint nu när det är så långt.
Men jag har lovat mig själv att vänta tills i juli innan jag rör håret eftersom jag ska på bröllop då.

Jag somnade ca kl.5 imorse men kom upp strax efter 10 så jag är nöjd.
Jag har så mycket roliga bilder från när jag var yngre på min bilddagbok, det är därför jag älskar bilder.
Det är minnen för mig. Är så himla glad att jag tagit så mycket kort de senaste åren.
Här är några godingar som värmer extra i ♥♡


En så fin bild på Faster Annica, Farmor och Farfar på Benjamins dop =)



En svarthårig Jag med en nyfödd Bella ♡ Så liten hon var och tänk att hon fyller hela 7 år i juli!



Och lille Benjamin, så liten ♡ Femåringen i år!



Haha Bella ca 1,5-2 år ^^



Mitt ♥ Här var du inte kaxig, 19 år och ser såå liten ;)


Åhh och mina vänner, vad skulle jag göra utan er! ♡ Haha älskar Neas bitchblick ♥
Här måste vi/jag varit 18 år ^^



Det här måste vara en utav mina absolut favoritbilder på oss två, ser ut som systrar, iaf vad alla andra sa till oss ^^


Haha det här får räcka med nostalgi för idag ♡♡








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0