Sminkförvaring

2013-11-13 @ 15:05:34
 
Jag har länge suktat efter dessa sminkställ ifrån mihi.se
Det här är ett nagellacksställ för plats med 24 st nagellack, så snyggt det skulle vara med ett sådant vid mitt sminkbord.
 
Den här står också på min önskelista eller någon av de andra sminkställen som finns på hemsidan,
det skulle vara så praktiskt och snyggt i mitt lilla krypin ^^
 
Om man vill ha bra förvaring som är snällare mot plånboken så kan jag tipsa om dessa ifrån ikea.
Det här sättet kostar ynka 99 kr.
 
Den här ligger på 149 kr
 
Den här kostar 129 kr
 
Jag gillar nog nästan förvaringen ifrån ikea mer, den är mer praktiskt eftersom det skulle få plats i min sminklåda.
Man kan ju bara hoppas att antingen tomten kommer med det eller i present ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0