Limbo.

2013-02-06 @ 14:44:00
 
Just nu känns det som att jag lever i en bubbla, i limbo.
Varken här eller där, vet inte om det är bra eller dåligt.
Känns som jag bara är.
Sover går upp till jobbet, gör mitt jobb, går hem, äter och sover.
Så om och om igen, varje dag.
 
Ibland känns det som att något fattas i mitt liv, kan inte sätta
fingret på vad.
Är inte direkt olycklig men heller inte överlycklig.
 
Jag har alltid varit den som varit ganska nöjd med livet och gjort det bästa utav det.
Nöjt mig med lite.
 
Känner mig ganska uttråkad om jag ska vara ärlig..
Känns som att jag vill så himla mycket just nu som jag inte kan göra.
Jag känner mig inte begränsad men inte heller helt fri..lever i limbo helt enkelt.
 
Avslutar det med att bjuda på några utav mina favoritbilder...
 
 
Var nog 18 år här, ack så liten man var!
 
Åhh studenten..ta mig tillbaka!
 
Älskade lilla Bella och jag ♥
 
jag och Linnea. Sprang omkring med mitt svarta mösskydd hela studentveckan , kände mig häftig & var rädd
att smutsa ner mössan!
 
Bella, vilken glädje i bilden ^^
 
Är så stolt över den här fina bilden!
 
Här var han inte kaxig Benjamin ^^ Vi hade en egentid en dag när han var mindre, bara jag och han, så mysigt.
 
Ante älskar att fiska och här fångade jag honom ganska bra tycker jag :)
 
Jag för typ 1 år sen..vad hände med den här tjejen egentligen?
 
Så liten jag ser ut här ;)
 
StoraSyster Malin och jag!
 
Coola Benjamin och Bella, är han nöjd eller vad!
 
Tycker den här bilden är så himla fin på Jossan och mig.
 
Alltid lika busigt när man är hos Ante ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: nea

Det är nog mig du saknar!

Svar: Måste vara så ;)
fagerburgarn.blogg.se

2013-02-06 @ 18:27:06
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0