Färger-sovrummet.

2012-09-16 @ 12:31:53


Det är de här färgerna vi har tänkt ha i sovrummet när vi flyttar :)
Antes favoritfärg är ju blått och min är turkos, så han var helt med på att ha vitt och turkost i sovrummet.
Han ger mig fria händer när det kommer till inredningen hemma,
eller ja han har ju inte så mycket att säga till om ;)
 

Den här sängen vill vi ha från Ikea, syrran har den, är så snygg!
 
 
 
Gillar att de skapat en garderob i sovrummet genom att skärma av med ett tjockt tyg.
Smart om man ha ett stort sovrum men inga bra garderober :)
 
 

Lite för mörk blå för min smak på bilden men ja ni fattar idén..
Där ser man sängen och huvudgaveln bättre på sängen.
 
 
 
Tittar man på min design på bloggen så är det ju inte alls svårt att förstå att det är mina favoritfärger ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0