eyeslipsface.se

2012-09-11 @ 10:19:50
 
 

Ögonskuggor

Måste bara tipsa!
Vill du ha bra men billigt smink, såklart man vill ha det.
Jag har ju tipsat om den här sidan förut men nu har jag ÄNTLIGEN prövat deras produkter själv.
 
Allt detta ovan för ca 500 lappen!
Helt klart värt, det mesta är mineralsmink dessutom, det är ju lite dyrare men bättre för huden.
 
De har borstar, concealer, ögonskuggor, rouge ja allt möjligt och ligger på ca 16 kr per produkt
helt sjukt ju!
 
Är sååå nöjd med ögonskuggorna och primern :)
Resten har jag inte fått så stor uppfattning av eftersom jag fick paketet igår.

Kommentarer
Postat av: Jonna

oooh, jag beställde från dom idag! asbilligt :D Hur lång tid tog de o få hem de typ? :)

Svar: Det tog inte alls lång tid, beställde det en torsdagkväll, sen kom det på måndagen efter ^^ Är jätte nöjd med mitt mineralsmink!
fagerburgarn.blogg.se

2012-09-26 @ 22:44:56
URL: http://lace.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0