Nostalgi- del 1!

2012-10-10 @ 13:07:00
 
Satt igår och kollade igenom gamla bilder med Jossan på min bilddagbok.
Och ja, jag har kvar den men använder den aldrig ;)
Vill inte radera den, har sååå måycket bilder och minnen på den, känner inte att jag vill skiljas från alla minnen riktigt än!
 
Isabelle föddes och var sååå liten, fatta att det var 5 jävla år sedan!
 
Säger bara haha!
 
Måste ha varit 2007, här började min "emo"period eller svartrockare som min syster kalla det ;)
 
Så man såg ut!
 
Här var jag 16 år och nysingel haha!
vad naiv man var som trodde att hela ens liv skulle rasa bara för att man blev av med en jävla mes till pojkvän..
 
...Klippte av mig håret och började gymnasiet några månader efter det och skaffade en ny pojkvän haha.
Fan vad jag trivs med hur jag såg ut här ^^
Passade så bra i det korta svarta, dock kommer jag Aldrig att färga håret så här mörkt men snyggt vad det då!
 
Blev dumpad och färga håret blondt igen haha!
Man kan ju se mönstret mellan att bli singel och ändra på håret ;)
Festade som aldrigförr med Nea och bara njöt av livet!
 
Älskar den här bilden!
Verkligen sååå Nea på den tiden ;)
 
 
Den sommaren när vi inte hade något annat att göra så satt vi vakna en hel natt och fixa håret och drack Jelzin hemma hos Nea haha!
 
Galen shotkväll!
Detta var före..
 
Det här var medans..det spårade ganska hårt här...för alla!
 
Det här var efter haha! Här var vi klara för kvällen :D
 
 
Mars- 09 när man blivit singel igen så klippte jag lugg och åkte på partykryssning med bl.a den här tjejen!
 
 
Den här bilden är oslagbar på mig och Mateusz!
Båda fulla som as!
 
Minns knappt att jag haft tandställning och vilken modern telefon man hade ;)
 
Jag och Jossan började umgås som fan och blev riktigt nära vänner.
 
Jossan
 
 
 
Träffade mannen i mitt liv och vi hade en väldigt strulig höst!
Jag färgade håret mörkt igen.
Men vad är det man säger..kärleken övervinner allt?
Ja det stämmer i alla fall för oss ♥
 Sedan blev det ljust igen!
Måste ha varit år 2009?
Jag, Jossan & Tova..guuh va små vi var ^^
 
 
Och vad fan hände med den här kroppen?!
Haha! Får bara ångest när jag minns att jag här tyckte att jag behövde gå ner i vikt..jisses alltså!
 
jossan fyllde 19 år och var skitsnygg!!
(det är hon ju idag också såklart!)
 
Jag fyllde 20 år
 
Hade homeparty med tjejerna och fick bästa presenten ;)
Hade världens drömkropp!
 
Tog studenten!
 
 
Lillebror tog också studenten
 
 
Hade världens snyggaste som höll min skylt ;)
 
 
Får räcka för det här inlägget..får lägga upp mer minnen när jag har tid ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha så himla snygga bilder på oss! och framförallt dig! woooh!

Svar: Haha finns massa snygga bilder på Oss! ;)
fagerburgarn.blogg.se

2012-10-12 @ 00:35:57
URL: http://josefineekstedt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0