Det där med håret..

2012-10-06 @ 22:47:41
När jag ser dom här bilderna från när jag var 17-18 år och ett litet emo så får jag sådan lust att klippa av mig håret!
Har funderat på det ett tag nu, men är såå rädd att jag ska ångra mig..
Kommer aldrig att färga håret svart igen för det var ett helvete att få ur färgen!
 
Tycker verkligen att jag passade i den här frisyren.
Men sen var jag ju yngre och ser inte likadan ut idag så är osäker på om jag skulle passa i så kort.
Men FAN vad lättskött det skulle vara om man jämför med hur det är nu med mitt långa hår ;)
 
Sen har jag ju haft kort, blondt hår också :)
Såg lite äldre ut i det och det var jag ju också haha
Sånt dilemma, tagit så många år att få håret såhär fint och långt,
men vad är vitsen med långt hår om man ändå aldrig orkar göra det fint varje dag?
 
Men sen om jag klipper av det så kan jag ju inte få det såhär fint heller ;)
 
Damn! Om man ändå såg ut som Jessica Biel ;)
Sjukt snygg frisyr och färg!
 
MEN! Jag ska inte färga håret mörkt, utan endast få en naturligare nyans på det blonda.
Få bort lite  av det gula i håret.
Exakt som det är på bilden ovan (modell från Toni and Guy) ska jag ha hårfärgen.
Slingat och naturligt :)
Ska gå till frisör för att fixa detta.
Dock vet jag inte när än, återstår och se.
 
Nu ska jag kurerar mig i soffan och hoppat på att kunna jobba imorgon :)
Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Ekstedt

Som sagt, hårfärgen på henne längst ner var assnygg.

2012-10-12 @ 00:39:39
URL: http://josefineekstedt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0