Ny arbetsgivare!

2012-02-08 @ 23:00:58

F.o.m den 15 februari så blir jag ny anställd..typ ^^

Jag är ju idag anställd av Uniflex som i sin tur är inhyrda av Transcom.
Det är jätte osäkert att jobba på ett bemanningsföretag om jag säger så & det säger jag med egen erfarenhet.
De kan behandla dig som skit under skon & du har inte mycket att säga till oss.
Började ju jobba där för snart 9 månader sen..så känns skapligt bra att de vill ha över mig på Transcom :D

Nu ska det krävas väääldigt mycket som min TL sa för att jag ska få sparken, varit lite osäkert på jobbet från & till.
Varit underbemannat & sedan överbemannat så har massa fått sparken..ja nu verkar vi vara överbemannade igen..så har väl varit lite orolig att få sparken för att man är just Uniflexare & de är ju dom som ryker först!

Men nu kan dom inte bara sparka mig ^^
Även om jag gör ett bra jobb såklart, fick fina komplimanger av Christoffer(TL) när han fråga om jag vill gå över till Transcom! Känns helt AWWWWWWWWWWWWWESOME!! :D

Kan inte förklara hur tryggt det känns med jobbet nu :)


Nej men vilket tråkigt inlägg med bara massa text :P


"Det känns galet sjukt o jag mår så jävla bra! SÅ JÄVLA BRA!"

Känns verkligen som om det här året är min vändpunkt, förra året var sjukt påfrestande & dåligt så det är inte sant. Hänt så otroligt mycket som nästan ingen av er har någon aning om har hänt.

Men nu blir det bara bättre ^^




BTW. ÄR SUGEN PÅ EN KRYSSNING IGEN!! :D
Haha var ju på en senast för 1,5 vecka sen!


PUSS på er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0