Må-bra bilder!

2011-05-04 @ 13:09:47

Fan min hals känns helt uppriven =/
Näsan har inte slutat rinna trots att jag tagit en tablett mot förskylning & allergier.
Se hur det går att jobba med det här, jäkla skit då!
Sitta och prata non-stop i 4 timmar haha!

Hittade gamla roliga bilder, som ger en sån där "må-bra" känsla i mitt hjärta ^^


1. Ante fick på sig mina tajta byxor och han var ju grymt snygg i dom ;) Liten du var här Älskling ♥



2. Så här såg det ut i mitt(vårt) rum när Ante flytta in till mig och mamma haha! Vilken röra!!


3. Det är tydligen bra att bli singel, i alla fall för figuren ;)
En av mina bästa vänner, du ställde upp och pratade med mig när jag mådde som sämst för det är du guld värd!!



4. Dig har jag kännt riktigt länge nu och vi har haft många roliga kvällar ihop!
Kan vara flamsig & en teaterapa men när det gäller så lyssnar du ^^


5. Du var underbar genom hela trean! Du är värd allt det bästa och vi hade så himla kul under studentveckan :D


6. Alla våra galna utekvällar när jag behövde dom som mest och våra snabb shotar hemma hos mig innan vi precis skulle gå var perfekt haha ;)


7. En av dom roligaste kvällarna på hela studentveckan!!


8. Man känner kärleken ;) Underbar är du och du förtjänar allt bra du får!!


9. Haha rolig kväll med mina underbara flickor! Vad hände med den där kroppen egentligen? ;O


10. Underbara Du ♥


11. Glädjen den dagen är obeskrivlig..ta mig tillbaka till studentveckan så jag får göra om det!! :D


12. Haha ;) Många mysiga badstunder förra sommaren ^^


13. Knäppast i världen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0