Helvete!!

2011-05-04 @ 12:32:10

Tror ni inte att jag hade skrivit ett helt inlägg och råkar trycka någonstans så att allt försvinner!!!
HELVETE DÅ!

Aja..
Jag vaknade ganska sent idag..fail..jag vaknade halv 12 och jag får sån ångest när jag gör det eftersom det känns som om man sovit bort hela dagen.
Jag har ju ställt in mig på att vakna senast kl.10 varje dag nu i några veckor och så börjar jag gå in i gamla rutiner igen. Skit också.

Idag är jag i alla fall taggad eller ja både ja och nej..jag ska jobba i eftermiddag/kväll, på Sinitor alltså inte det nya. 
Det är ju jätte skönt att få några timmar innan utbildningen på det nya börjar i nästa vecka!
Fyfasen vad jag är taggad på att börja jobba nu då :D
Jag vill börja nu NU NU NU NU!!

Jag har verkligen fastnat för den här låten! Kan inte sluta spela den här hemma..stackars grannar ;)
 Jag spelade den för Ante igår, sen hörde jag hur den gick på repeat medans jag lagade mat till oss haha.


Vi för några veckor sen, när vi var & spontan fiska =)

Guuh va den här sommaren ska bli bra!!
Jag börjar jobba (ordentligt), vi kommer ha massa pengar över, både jag och Ante.
Vi kommer kunna göra vad vi vill och kunna åka på vår resa i höst/vinter ^^
Jag kommer kunna köpa massa fina nya sommarkläder!!
Och att kunna spara pengar kommer vara lyx för mig, att ha pengar att spara!

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och dansa till den där låten ;)
Puss på er!

Uppdate: Blev inte att jobba idag, halsen mår inge vidare ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0