God natt =)

2011-05-08 @ 23:10:17

God morgon, god eftermiddag & god natt kanske jag ska börja med ; )

Har ju inte skrivit på hela dagen, men det är för att jag haft så mycket att göra idag :)
Var hos syrran förut bl.a och firade Johan.
Sen stanna jag kvar och åt pannkakor och lekte med barnen som jag så sällan träffar.

Massa mys helt enkelt.

Alltså jag blir galen på mina allergier :/
Dom ger sig inte.
It suck's!

Jag är så jäkla trött idag, la mig i lilla Isabelles säng förut haha!

Vet ni vad som händer imorgon? Nee klart ni inte vet ;)
Något helt underbart!
Jag skriver på kontrakt för nya jobbet imorgon! :D
Awesome!

(Faaaan nu går det inte att ladda upp bilder!!)

Natti på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0