Förstorat läpparna.

2011-05-02 @ 22:46:04

Mina syskon och jag har väldigt små läppar, har vi nog fått efter vår mamma.
Ingen överläpp och lite underläpp bara. Ändå är jag den utav oss som har
"störst" läppar.

Så idag fick jag en fin liten sak av Jossan. Jag förstorade läpparna!!


FÖRE



EFTER



Jag använde mig nämligen av den här..



Det är ett läppbalsam som förstorar läpparna ^^
Det innehåller chilliextrakt, det svider lite i läpparna men det går över efter en stund =)
Jag fick den av Jossan men hon köpte den på Style By Tyra  för 35 kr.

Nu kan jag gå runt med större läppar i sommar haha ;)
Tack Jossan ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ Josefine

Så lite så :)

2011-05-04 @ 12:42:31
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0