WOW!

2011-03-22 @ 19:33:17

Usch! Sitter och luktar solarie..funderar starkt på att duscha innan Ante kommer, men sen så har jag han ju känt värre dofter ifrån mig ;D

Hanna fråga om jag ville följa med och sola (vilket jag aldrig gör), men eftersom jag inte sett solljus på nästan två dygn så kände jag att jag kunde följa med :)
Jag kände mig lite svag men tror det gjorde mig gott med frisk luft. 

Måste bara säga WOW vilken uppmärksamhet det förra inlägget fick! Om man kollar på besökare alltså. Kul.
Och för att inga ska misstolka inlägget så, nej han jag skrev om betyder ingenting för mig idag. Han skulle lika gärna vara skit under min sko ;) 
Men jag råka ramla in på hans facebook idag och bara kände hur lite han egentligen betytt för mig.
Eller ja någonting eftersom jag skrev ett helt inlägg om honom typ, eller situationen jag befann mig i mer.
Men jag är så mycket starkare idag och jag känner verkligen att det jag hade med J jämfört med vad jag idag har med Ante är en sketen droppe i sjön!
Att man kan vara så omogen och tro att något sånt ska hålla.
Vet inte om det är gulligt eller dumt.

Puss!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0