Träna!

2011-03-04 @ 13:29:19

Hej sötisar!

Ahh min näsa bara rinner just nu..inget ovanligt i min värld. Ena dagen kan jag vara helt genomförskyld, nästa så är det som vanligt igen. Men det har ju med alla mina allergier och astma att göra..jag har lärt mig att leva med det helt enkelt.

Jag funderade först på om jag skulle skippa zumban idag eftersom man inte ska träna när man är förskyld eller sjuk, då blir man sjukare ;P
Men jag är så sugen så jag tänker inte låta det stoppa mig :)
Det gäller verkligen att passa på och träna när man har motivationen.

Jag känner för ett riktigt träningspass idag, typ bara stå och toksvettas i 1,5 timma haha!
Vad har hänt med mig egentligen?!

Nu ska jag börja träna, får se hur länge jag orkar ;)

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0