A girl can never have to much..

2011-03-01 @ 15:14:21

Blev inget finbesök av Olivia idag tyvärr, stackarn har gått och sjukat ner sig ♥
Jag är själv väldigt snorig idag, nyser och näsan rinner hela tiden..men det är ju inget ovanligt för mig ;)

Jag ska börja förbereda maten lite snart :) Idag blir det riktigt god middag!
Ska göra feta och köttfärsbiffar till Ante, jag själv kör på grönsaksbiffar.
Till det blir det honungsglaserade och ugnsrostade grönsaker & kantarellsås till det.
Har aldrig testat att honungsglasera grönsaker i ugn förut så det ska bli spännande att se hur det smakar..någon som testat det?

Skönt när jag fått upp allt på tradera sen :) Skulle vara skönt att bli av med lite kläder och sen är ju pengarna välbehövda ;)


Man kan aldrig ha för mycket smycken eller kan man? ;)
Något jag aldrig slänger är smycken, dom tar ju ändå inte så mycket plats.
Det här är inte ens alla mina smycken ^^


Det är löjligt egentligen men det enda jag använder regelbundet är mina svarta örhängen och typ 2-3 ringar ibland..

Ett litet tips om du är som jag och har ett överflöd av smycken så kan du billigt köpa en sånhär box på Ikea..

Perfekt, inte den snyggaste förvaringen men den har massa plats ;)
Och mina finaste smycken hänger i mitt smyckesträd!

Ha en fin dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0