Star Wars Knights of the old republic efterlyses!

2011-03-03 @ 11:17:17

Min kusins son hade för några år sen ett spel till sitt xbox som jag fastna helt för!
Star Wars-knights of the old republic 2 heter det. Han sålde sitt xbox så jag kan inte spela det längre. 



Nu har jag letat och letat på nätet efter detta, i ps2 form eller xbox(inte 360), vill helst ha i Ps2form!

Någon som har det här spelet och vill sälja, skänka eller vet vart man kan hitta det? :)

Alla som känner mig vet att jag är en riktig Star Wars nörd, men jag fastnade verkligen för det här spelet, kunde sitta i timmar och bara spela..men hann aldrig köra klart det innan han sålde det =(

Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0