Nostalgi.

2011-03-04 @ 19:50:39

Har suttit och kollat på roliga presenter, för skojs skull.
Hittade alla möjliga konstiga sakerna som egnentligen inte har något syfte..men några roliga saker fanns det ju som man själv skulle vilja ha^^


Haha en sån här skulle jag behöva om inte annat ;)


Haha klockrent! Skulle jag lätt ha hemma och torka upp smuts med ;)


Vem skulle inte vilja ha en godismaskin hemma?? :D


En slushmaskin i mitt kök skulle vara fint ;)


En sak jag kom och tänka på som var populärt när jag var liten var ju Tamagothci!
Jag blev överlycklig när jag fick en sån i julklapp när jag var typ 10 år ^^
Vad hände med dom egentligen? Det var ju jätte roligt :D


Något annat som var riktigt populärt ett tag var ju humör-ringarna.
Dom ändrade färg beroende på vilket humör du var på.
Haha dum man var som faktist trodde att dom fungerade ;)
Märktes väl vilket humör man var på haha!

Nu ska jag göra mig klar så att Ante och jag kan handla något fredagsmys!
Hörs senare, så kommer matdagboksinlägg ;)

Hade fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0