Natti på er ♥

2011-03-09 @ 23:26:48

Var hos Nea förut och blev bjuden på middag :)
Hon rörde ihop något rå potatis, fiskgratäng med allt möjligt i haha!
Men vi var hungriga så det fick gå ner ändå ;)

Imorgon bjuds det på långpromenad med Jossan!
Håller allt jag har för att det inte spöregnar imorgon..skulle vara så skönt med en mysig morgonpromenad :)

Sen på fredag blir det ganska lugnt, kanske fixa lite små ärenden och så.
På lördag ska mamma laga tre-rätters och alla syskon+ante är bjudna.
Och på kvällen försöker Hanna få med mig ut på krogen ;)
Hon skulle till och med fixa dricka till mig haha!

På söndag blir det väl att ligga hemma och söndagsmysa med Ante ^^

Nu ska jag tvätta av mig sminket, borsta tänderna och läsa lite bloggar innan jag går och joinar Ante i sömnlandet ;)

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0