Mitt hår genom åren..

2011-03-17 @ 18:56:03

Jag är verkligen en sån person som tröttnar på mitt hår ganska snabbt.
Hinner oftast bara gå några få månader innan jag ändrar på det, men nu har jag varit ganska duktig, jag har låtit det växa ut i några år nu :)
Dock har ju färgen ändrats!

Här kommer lite olika hårstilar jag haft genom åren i bilder^^

2006

1.



2.

3.

4.

2007

5.

6.


7.

8.

9.
Den här frisyren älskar jag! Får mig verkligen att vilja klippa den igen!

10.
 
2008

11.
Elin & jag

12.
Den här frisyren tycker jag också om sjukt mycket

2009

13.

14.
Sen färga jag håret mörkt när det tog slut mellan A och mig

2010/11

15.
Men sen blev vi ju tillsammans igen ;)
Och då lät jag det växa och blekte det sen 3 ggr(!!)

16.
Och så här ser det ut nu. Jätte långt och lite ljusare :)

Vad såg bäst ut? ;)

Många kanske undrar varför jag inte bara färgar bort det orangea om jag tycker det är så fult..men eftersom jag blekte det 3 ggr så blev det jätte och då menar jag jätte slitet..så vågar jag inte färga på ett tag och ska jag färga det igen så tänker jag gå till en frisör nästa gång. Som alla vet kostar det ju massor så jag får vänta lite helt enkelt eller hoppas att håret bleks mycket av solen nu som det gjorde en annan gång :)

Jag är jätte sugen på att klippa någon frisyr..men behålla längden..några förslag??


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillade det mörka håret "Sen tog det slut mellan A och mig".. Haha, fattar du?

Du borde ha nummrerat bilderna ju..

2011-03-17 @ 19:53:37
Postat av: Josefine

Jag gillar den första bilden.. haha du ser så busig ut =D och sen nr 14 ^^

2011-03-18 @ 07:06:11
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

1, 6, 9, 12 och 14 var dom snyggaste. Men hörru kvinna, hur har du fått så långt hår? :o :D

2011-03-18 @ 13:22:55
Postat av: Sandra f.

Jag fattar Malin^^



Ja visst gjorde jag Jossan, älskade den frisyren :)



Nathalie..japp så långt hår har jag fått :D Jag har bara låtit det vara typ, klippt topparna någon gång ibland haha!

2011-03-18 @ 18:16:59
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0