I'm back!

2011-03-28 @ 19:06:54

Frisk och tillbaka :)
Förra veckan var jag ju sjuk i alla fall i början, men snacka om att man blir utmattad av att vara magsjuk..alltså flera dagar efter att jag blivit frisk, insane!!

Idag har jag mått lite sådär dock, vaknade hela natten och mådde konstigt och hade svårt att andas. Sen på dagen idag så har jag mått illa och haft jätte ont i halsen, undra om det kan vara magsjukan som spökat. Men tror jag har slem i halsen för jag har haft det jätte tungt och andas sedan i lördags. Var på födelsedagsfest hos Sami och han har ju katter. 
Gick bra till en början, jag tog massa allergitabletter men sen började det bli lite jobbigt =/ 
Tyvärr. Men kul som satan var det! Träffade massa roligt folk.

I fredags var jag på födelsedagsfest hos Jess :) 
Var riktigt kul det med. Länge sen jag festade med henne. + massa annat roligt folk såklart haha! 

Jag är så himla trött just nu, är lite sugen på något gott..får se om jag får med mig Ante ner till Ica när han kommer hem ;)

Jag har klippt mig också, tog ganska mycket. Kanske 10 cm blev avklippt på längden. Men det känns så himla fräscht och snyggt just nu så jag ångrar det inte :) Och det är ju bara hår, det växer alltid ut ;)
Bilder kommer imorgon kanske.

Jag tänkte i alla fall bara visa att jag lever.

Hade fint mina söta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0