Helgen som varit.

2011-03-07 @ 12:17:52

Helgen var trevlig och kul :) Jag var helt död igår typ, därför det inte blev några inlägg igår, sorry!

Lite otippat så festade jag med Jossan i lördags, hon kom hit och vi förfesta med Ante & hans kompisar :)
Fast vi gick ut själva sen, men det blev lite dans med grabbarna i alla fall. Var riktigt kul och det känns kul att vi är vänner igen :)

Man ska inte lyssna på skitsnack.

Idag ska jag i alla fall fixa lite ärenden. Ska till banken och till arbetsförmedlingen :)
Sen ville Ante att jag skulle följa med och köpa träningsskor till honom.


Vad jag längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Ja haha, tyckte de passade fint ;) Ja absolut det får vi göra! Ja sno på du :D pöss

2011-03-07 @ 13:45:17
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0