God morgon alla söta!

2011-03-03 @ 10:41:00

God morgon! ♥

Har precis vaknat, sent jag vet..får sån ångest när jag vaknar efter kl.10! Men till mitt försvar så brukar jag faktist vakna och ligga pigg i några timmar när Ante går upp till jobbet kl.6 ;P

Vad händer idag då? Vi ska i alla fall till mamma när Ante slutat jobbet, vi ska bli bjudna på middag :) 
Tills dess så ska jag städa lite här hemma och ta mig en promenad tror jag, hinner inte göra så mycket annat. 
Tänkte fixa med mig lite efterätt till mamma också :)

Alltså seriöst, jag har typ legat och drömt om Thailand inatt haha^^ 

Men på riktigt nu människor, jag vet att ni är över 25 st som typ regelbundet läser min blogg, 
ge mig tips på vart vi kan åka och hur det är där? 
Alla tips uppskattas! ♥
 

Nu ska jag kolla hur det går med mina tradera auktioner!

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0