God middag mina söta!

2011-03-11 @ 12:24:33

Ahh..har precis smällt i mig min goda matlåda (innehållande pasta/tonfisksås & fullkornspast;)
och jag är fortfarande hungrig!(wtf?) haha! 

Klockan ringde kl.5:40 imorse..kul..bara att gå upp och åka till jobbet ^^ 
 Så det var ju inte så farligt ändå!
Hann bara jobba i 4 timmar och så blev jag hemskickad, vi var för duktiga helt enkelt ;)
Men det är bra träning att springa nonstop i 4 timmar och lyfta massa!
Så idag behöver jag inte träna som jag hade planerat, för det har jag ju redan gjort nu ;)

Ska snart gå ner och tvätta först ska jag ta ett äpple eller nåt!

Så himla fail när jag skulle hem, hade inte tillräckligt med pengar på mobilen för att åka buss hem, så då tänkte man "jaha bara att börja gå hem då" men som tur är så har man snälla vänner som plockar upp en på vägen^^
Riktigt schysst av Robban och Jess att ge mig skjuts, jag får väl baka en kaka eller nått till Robban eftersom det var han som körde, som tack haha ;)
 
Medans jag väntade tog jag varm choklad och satte mig i solen och lyssna på musik^^
Helt underbart ♥


Ja vi kan ju ignorera min stora panna ;)

Inte för att klaga men nu är jag helt slut i benen och har ont i magen så nu ska jag vila lite.
Funderar starkt på om jag orkar gå ner och tvätta idag eller ej..kan ju alltid gå upp kl.6 och tvätta imorgon ;)

Ut i solen med er nu! Det är riktigt skönt väder ute :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Din panna är inte stor!

2011-03-11 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0