En vovve^^

2011-03-11 @ 17:31:41

Opps! Jag somnade visst förut ^^ Jag känner mig helt utmattad idag..jag förstår inte varför, jag jobbade ju inte så länge..
Jag känner mig helt borta i kroppen/huvudet idag. Känner mig jätte trött, konstigt!

Aja jag har i alla smällt i mig en liten liten skål med chips, för idag är det helg och då får vi äta chips ;)
(vi försöker ju att inte äta onyttigt i veckorna och ha en dag i veckan då vi får äta vad som helst)
Men nu har jag ångest för att jag åt chips..damn!

Imorgon ville Jossan och Elin ses :) Var ju huuuundra år sen man såg Elin haha^^
Så skulle vara trevligt. Sen bjuder mamma på middag vid kl.14.



Btw. kolla vilken söt hund vi har i familjen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0