18 Mars 2011

2011-03-18 @ 12:44:18

Hej på er!
Lite deprimerande att vakna upp till sjukt massa snö =(



Ja speciellt med tanke på att jag igår sprang i solen..
Sjukt segt om du frågar mig. Men vi får göra det bästa av situationen. 

Nea banga på vår promenad och det förstår jag haha! Inte det mysigaste vädret att gå i ;)
Dessutom är jag snorig idag, så får bli en egen kort promenad bort till mamma med Pontus(ipoden) istället.
 
Nu till något annat. Nästa fredag är jag bjuden till Jess för att fira hennes 22 års dag ^^
Dock har hon katter så hoppas jag klarar av att vara där och att jag inte är snorig under dagen, för då är jag extra känslig och då lär jag inte kunna gå =(
Men! Det är ett jätte roligt tema, det är "red carpet" tema^^
Vad i helvete ska jag ha på mig?! :o
Jag har ingen "red carpet" klänning..någon som vill låna ut en fin klänning till mig??






Behöver ju inte ens vara värsta fina långklänningen..

Så är det någon som har en klänning att låna ut nästa helg eller vill sy en åt mig? ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kan ta min balklänning ;)

2011-03-18 @ 13:30:41
Postat av: Malin

Kolla här hemma imon vad du kan hitta..

2011-03-18 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0