10 saker ni inte visste om mig

2011-03-05 @ 11:25:00

10 saker ni inte visste om mig..

Jag har sprungit vårruset 2 gånger (sprang med SSU, kändes så sjukt bra efteråt)



Jag är världens envisaste människa (en gång blev jag så arg på Ante och skulle i ren protest gå enda hem ensam ifrån Åby)(och det hade jag gjort om han inte hade stoppat mig)

Skolan ger mig ångest (många har trott att jag bara struntade i skolan under gymnasiet, men jag fick ångest bara tanken på att gå dit och tyckte det var sjukt jobbigt när alla gav mig pikar att jag "aldrig var där" och så känner jag fortfarande. Jag har en gång i tiden till och med fått gå och prata med en psykolog för att jag inte klarade av att gå till skolan.)

Jag har sjungit i ett band inför hela skolan(på högstadiet. Jag fick för mig att jag kunde sjunga och alla som känner mig att det låter bättre när jag håller tyst;)

Jag har varit med i en skräckfilm (bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Spelades in på löfstaslott. Jag hade en av huvudrollerna.)



Jag är väldigt duktig på att trycka ner mig själv ( jag tycker aldrig synd om mig själv och skulle aldrig vilja att någon annan gör det heller. Men när något i mitt liv eller i folks liv runt omkring mig inte går som jag vill så är jag väldigt duktig på att ge mig själv dåligt samvete och tycka att jag själv är värdelös och inte kan förstå hur dom vill ha med mig att göra. Tror det är för att jag alltid ger hela mig själv när jag är i ett förhållande och kanske inte alltid fått lika mycket tillbaka.)

Finns bara 1 person jag litar på till 100% (Finns bara en person som jag känner att jag kan berätta allt för, precis allt  och inget skulle chocka den personen och den skulle aldrig svika mig. Den personen tar inte det personligt när jag stänger av eller är sur, för den vet att det handlar nog mer om hur jag mår än om denne. Det är skönt att ha en person i ens liv som inte dömmer mig vad som ens händer♥ Sen har jag ju många andra underbara och fina människor i mitt liv!)

Jag har världens bästa mamma (hon skulle göra allt för mig och mina syskon! Hon ställer alltid upp om det så är för att offra sig själv. Ber man om hjälp så ger hon den, även när man inte ber om den. Hon ser när man behöver det som mest. Hon är bäst helt enkelt!♥ Hon är en av dom generösaste människorna jag känner. Hon lät Ante bo med oss i flera månader och krävde inget av honom för det.) 

Jag är inte svensk medborgare (det är nog ganska många som redan vet, men jag är finsk medborgare, är ju halvfinsk. Men jag kan ingen finska typ haha.)

Jag är alltid mig själv! (jag skulle aldrig i hela mitt liv låtsas vara någon jag inte är eller låtsas tycka om någon som jag inte gör. Jag lyssnar inte på skitsnack om andra och bildar mig alltid en egen uppfattning om folk. Jag dömer ingen jag inte träffat. Tycker det är så sorgligt med folk som känner att de måste vara falska och fejkar. Tycker jag inte om dig så märker du det, antingen så säger jag det till dig eller så tar jag avstånd ifrån dig.)


Hoppas ni tyckte det var kul att läsa om mig och att ni fick veta saker ni inte visste innnan ;)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra Bodin

Skulle vara kul att se filmen du är med i ju!

Men visst är det jätte kul att spela in film :D nästan så man önskar att man var en bra skådespelare så man kunde jobba med det ;)

2011-03-05 @ 11:31:34
Postat av: Sandra f.

Visst gör man^^ Inte var jag någon speciellt bra skådespelare. Jag har den tyvärr inte =/ Önskar att jag hade filmen, hade varit sjukt kul att se! :D

2011-03-05 @ 11:41:45
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0