28 februari 2011

2011-02-28 @ 16:01:36

Tja snyggingar ♥

Jag håller på för fullt och lagar mat här hemma! Idag blir det mamma's fisk & potatissoppa till middag.
Den så otroligt lätt att göra och inte alls dyr heller, så recept kommer senare!
Kommer ha det fullt upp den här veckan..imorgon ska jag träffa Olivia. På onsdag tror jag att jag och Åsa skulle fixa lite på stan. På torsdag ska jag och Ante bli bjudna på mat av mamma. Sen i helgen ska jag och min kärlek spela biljard och minigolf..inomhus^^ ska bli massa mys!

Ikväll ska jag börja med träningen igen :) Har varit lite för lat i någon vecka nu fyy!
Igår var vi och handlade, blev massa nyttigt och gott..keso, frukt, grönsaker, fullkorn pasta/couscous m.m.
Jag tycker jag har blivit mycket bättre med maten, jag äter sällan speciellt onyttiga saker längre :)
Dricker inte ens den gröna mjölken längre, kör på den blåa!

Nu ska jag fixa lite här hemma :)

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0