Husdjur

2011-02-27 @ 19:39:54

Vi är jätte sugna på att skaffa hund (en liten hund om jag får bestämma;)!
Men eftersom jag inte tål pälsdjur så får vi se hur det blir med det, finns ju allergi hundar :)

Ett djur som vi kan skaffa som jag garanterat tål är ju fiskar haha!
Skulle vara jätte fint som dekoration och sen är det ju mysigt^^


Jag skulle ge Ante vad som helst för att få ha ett sånt här akvarium ;)



Typ ett sånt här skulle jag kunna tänka mig :)

Jag har ett runt liten akvariumskål, sån som man brukar ha guldfiskar i..
Skulle vara jätte fint och ha 2 små fiskar i den, men tydligen så är det olagligt och inte humant för fiskarna, så då avstår jag nog ifrån att använda den :)

Någon som vet vad det kostar på ett ungfär med akvarium, fiskar och tillbehör?

Puss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0