Äntligen fredag ♥

2011-02-25 @ 15:36:30

Har precis duschat och skrivit in mig på arbetsförmedlingen(igen)! Gjorde det i somras men så började jag plugga så nu fick jag göra det igen.

Jag tog en lång skön varm dusch..så himla skönt att bara ligga och tänka bort allt och bara vara :)

Känner att jag haft lite hårtema på mina inlägg den här veckan ;) Jag kom på fler knep i duschen som jag glömde skriva med sist! Men det tar vi någon annan dag.

Fan jag måste bli bättre på att äta, har ätit jätte dåligt den här veckan. Har så mycket i huvudet så har inte haft någon som helst matlust..skäms på mig! Får se om jag ska göra en annan variant av tonfisksås jag la upp för ett tag sen :) Det var ju den jag skulle gjort egentlgen men eftersom jag inte hade alla ingredienser så fick jag improvisera ;)

Jag säljer btw en klänning som jag köpte till mig student, men eftersom den var för liten så köpte jag en annan klänning :) Kommentera om du är intresserad!




Miss Fagerberg


Ps. Min chef ringde nyss^^ Jag ska jobba på söndagkväll! Så himla skönt det känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0