Tips torrshampo

2011-02-17 @ 14:14:42

Nu fick jag ett meddelande på ansiktsboken (som en viss Fröken Slättengren skulle säga;), från Nea om att jag sprider lögner om att hon ligger och sover haha!  Hon har tydligen varit uppe sedan kl.8..men vet inte om jag tror på det;)


Men eftersom hon kommer senare än jag trodde så hinner jag köra ett varv med dammsugarn här hemma, som får bli dagens träning^^  Visste ni förressten att du förbränner 300% mer om du står istället för att sitta!

Jag tänkte bara passa på att tipsa om en sak.. Mitt hår är jätte slitet just nu, det är därför jag går och har oranget hår! Jag hade ju rödbrunt förut och vill få det blondt igen :) Men efter att ha blekt det 3ggr så vill jag vänta i några månader..det är som tuggummi när det är blött!! Så försöker att tvätta håret allt för ofta eftersom det sliter på håret.

Men om du är som jag som lätt får fett hår och inte vill duscha typ varje dag (du vet väl att du bara ska duscha håret ungefär 2ggr i veckan) så finns det ju lite olika produkter man kan använda sig av, så som..

                                                        
                                                          Ett lite dyrare torrshampo 125kr på Kicks, dock har jag hört 
                                                          att just den här inte är så himla bra.


                                                         
                                                              Här är ett mellanalternativ som jag testat, finns på
                                                            H&M & Kicks för runt 45kr. Den är ganska bra, men krävs 
                                                                  ganska mycket så den tar slut ganska fort.


                                              
                                               Sen finns det min egna favorit! Om du inte har råd att lägga 100+ på 
                                               ett riktigt bra torrshampo så kan men använda Baby Puder! Fungerar
                                               as bra, om du är ljushårig d.v.s. Eftersom håret blir lite ljusare där du 
                                               applicerar det. Passar även perfekt om du vill ha lite volym eller har en
                                               ful utväxt :) Den kostar 18,50kr på willys, står bland babyprodukterna. 



Love, 

Miss Fagerberg
 

                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0