15 Februari 2011.

2011-02-15 @ 22:13:48

Jag är sjuk och har varit sedan i söndags, det är inte så himla nice att sitta och snyta sig var 3:e minut så att man tillslut får ont i näsan för att man skavt sönder den haha men vad gör det, när man har underbara vänner, en fantastisk familj och en man att vara stolt över! Så underbart att leva varje dag tillsammans bara han och jag. I vårat hem som vi skapat. ♥  Awww..vet att många av er är avensjuka. Men det gör inget, för det kommer för er med :)


Jag har börjat träna regelbundet nu, eller jag började förra veckan haha. Har tränat varje dag nu, förutom igår och idag..det är skit jobbigt att inte kunna träna när man känner för det. Nu när man ändå har motivationen..men vad gör man inte för att bli frisk!

Jag bjuder på lite bilder som får mig att le, innan jag går och lägger mig, jag ska nämligen försöka ha mycket bilder och så lite text som möjligt..så tråkigt med 1 meter långa text inlägg ;)

 


Jag & Min kärlek för 1 år sen


Jag & älskade Isabelle på min student gömmer oss ♥


Åhhh vår älskade student! Helt underbart sorgligt var det ♥


Jag & Syster Hanna när vi fira mig :)


Benjamin & Malin, så himla fin bild!

Jag tänkte ta en dusch innan jag går och sover men får se om jag orkar det. Är så himla trött just nu.. Natti på er alla sötisar!


Love,

Miss Fagerberg


Kommentarer
Postat av: Stora syster M

Hallå Bilden på mig och B vill jag gärna ha i svart/vit. Går de att ordna??



2011-02-16 @ 08:57:05
Postat av: Sandra.

Ja, det tror jag att jag kan ordna :)

2011-02-16 @ 12:36:59
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0