Tradera auktioner

2011-02-28 @ 22:46:35

Hej sötnosar!
Hur mår ni? Jag mår bra, förutom att jag sitter och fryser arslet av mig! Så kallt här hemma..är sugen på att ta ett varmt bad^^
Nu har jag varit duktig och rensat garderoben.
Så nu ligger lite saker uppe på tradera :) Jag har så mycket kläder och saker som bara ligger så la upp lite idag. Dock får jag lägga upp resten imorgon, blir så sent idag annars.
Lånade Antes konto.. här är en länk på en av auktionerna, kolla gärna dom andra också :)

Säger god natt nu :) Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

I likes! Lägg upp meeer eehehehehe.. vad högt pris du har på "köp nu" :O Menah.. Meeer mer ^^ den randiga klänningen.. upp upp upp! :D

2011-02-28 @ 23:15:40
Postat av: Sandra f.

Ikväll kommer det mer Åsa :) Haha tycker du?^^ Jag tycker jag bara satte högt på klänningen:P Den randiga kommer upp ikväll :)

2011-03-01 @ 11:13:24
URL: http://fagerburgarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0