Mys söndag!

2011-02-21 @ 00:02:03
Varit ganska dålig på att skriva de senaste dagarna men jag blev lite low när jag såg att jag inte kommer få jobba nästa vecka. Lite mycket i huvudet den här helgen också. Men inget som inte kan lösas. Saknar mina fina vänner:) Speciellt Olivia:) Jag har jobbat idag, var så himla seg men när jag kom hem hade min fina kärlek köpt en pizza till mig..han vet ju att jag brukar vara så hungrig när jag jobbat^^ Vi gosa lite när jag kom hem och nu sover han i min famn, Sötnos<3 Nu ska jag pussa på min kärlek och sen sova:) God natt!

Kommentarer
Postat av: Olivia!!!!!!!!!!!11111111

Åh, va söt du är! Jag saknar dig med!!

2011-02-22 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0