Inspiration!

2011-02-27 @ 11:39:09

Jag sitter och är jätte trött, jag somnar nästan framför datorn! Men jag borde inte sova mer idag eller jo..jag ska ju jobba ett 5 timmarspass på jobbet ikväll, vill ju inte sitta och somna framför datorn ;)
Men! Somnar jag nu så kommer jag inte sova tidigt ikväll och det måste jag för imorgon ska jag jobba på stadium. Jag brukar gå upp kl.5:45..jag behöver min sömn inatt alltså. Sen måste jag egentligen gå ner och tvätta lite..jag försöker hålla min vaken genom att hitta lite inspo ifrån olika kändisar :)



Ge mig en långärmad skinnjacka till våren tack! ;)


Den här bilden hitta jag på google någonstans, men tyckte tjejens stil är klockren på bilden!


Jag ska lätt köpa ett sånt linne till sommaren och ett par mörkgråa jeans, har redan liknande skor ;)


Hur snyggt var inte det här då! Galet snyggt..jackan är underbar!

Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och sen ta en powernap!

Miss Fagerberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0