Filmkväll.

2011-02-20 @ 13:18:20
Igår tog jag och min kärlek det bara lugnt :) Jenny och Kaj kom hit med lilla lily för en snabbfika..haha A såg väldigt sugen ut ;) haha!

På kvällen hade vi en mysig filmkväll, bara han och jag. Låg och trängdes i vår lilla soffa ;)
 Vi tittade på..


Avatar, tror det var den första filmen som A & jag såg på bio tillsammans :) Därför älskar både jag & A den + att det är en så sjukt bra gjord film. Värd att se!



Shutter Island, första gången jag såg den igår. Trodde den skulle vara läskigare, men den är mer lite obehaglig ibland. Den är såå braaa! Helt klart värd att se, den slutar inte alls som man tror.


Love, 

Miss fagerberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0