Cupcakes!

2011-02-17 @ 11:40:40
God morgon på er! Jag vaknade för ungefär 30 min sen och på tvn står "Leila Bakar" på tv4+
Tycker Leila är så himla söt och duktig, gör ju helt underbara bakelser alltså! Mmmums!
Snacka om att man blir suktad på baka något riktigt onyttigt och gott till frukost^^  Jag sökte på lite "Lelia bakar"
på googles bildsökning..jag fick en idé, i sommar ska jag nog bjuda hit alla mina tjejer för lite cupcakes-fest eller nej kan man säga så? Cupcakes-träff? Cupcakes-ätande-drink-drikande? haha! Ja ni fattar, bjuda på massa olika goda cupcakes och lite sommriga & fina drinkar^^

                                    
                                       Bild: recept.nu




Love,
Miss Fagerberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0