Att prata i sömnen

2011-02-16 @ 23:33:04
Haha jag kan inte sova så jag tog in datorn till sängen..
Ante sover sen länge och han brukar snarka och prata i sömnen..mest prata haha!

Ante - blamiudjosj
Jag- Va, vad sa du Ante?
Ante- mkdsiodj bilder mblad
Jag- Bilder?
Ante- Ja.
Jag- Ska vi titta på bilder?
Ante- Aa..bilder
Jag- Vad ska vi titta på för bilder? På din bil?
Ante- Ja, på bilen..

Hahaha han började mumla och prata i sömnen, jag förstod inte alls vad han sa först. Sen hörde jag bilder och koppla direkt att det hade med bilen att göra! Märks det att det blivit lite för mycket bil snack & fix den här vintern? ;)


En knäpp kille ;)


Brukar du prata i sömnen? Eller har du någon rolig historia om någon som pratat i sömnen?
Någon som var riktigt duktig på att prata i sömnen var ju lillebror när vi var små haha han kunde säga allt möjligt roligt! Vet att han sagt att han skulle slå folk bl.a ^^

Love,

Miss Fagerberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0