Andra advent!

2011-12-04 @ 17:20:38

Hej alla fina!
Jag hade en otroligt kul kväll igår ^^
Var ute med några av dom bästa.
Min älskade var super mysig (som vanligt), vi var helt nykära hela kvällen^^


Jag & Jossan ♥

Är såå baksugen idag, när Ante kommer hem ska jag övertala honom att vi ska baka pepparkakor & lussebullar.
Köpte hem 3 paket saffran igår, vilket jävla skämt..

Jag köpte mina för 10 kr/0,5gram

Såg på apoteketshemsida att de där kostar 37kr/0,5 gram, snacka om att jag fynda på Ö&B!
Så ska ni köpa saffran, köp på Ö&B köpte 3paket för 30kr..
Medans i de flesta matbutiker ligger de på 30-40kr för 1 paket!

Nu ska jag ner till tvättstugan :)
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0