Hej på er =)

2011-04-19 @ 11:28:06

Hej på er =)

Lika fint väder ute idag som igår så himla härligt! Jag övertala Ante att vi ska ut och springa ikväll =)
Måste verkligen komma igång med det nu.
Mitt mål är att ha gått ner i all fall 5-7 kilo tills i mitten av maj, det är ju något och sen 5 till tills midsommar.
Det borde jag ju klara =)
Så vill någon av er ut och gå, springa eller bara röra på er..hör av dig till mig så är jag på haha ;)

Jag försöker få i mig sånt som sätter igång fettförbränningen, så som mycket vitlök, starka kryddor, citron-vatten, dricker mycket vatten eftersom det är bra mot sötsuget och ger en mättande känsla. + att det sköljer ur kroppen på salt som gör att du kan se uppsvälld ut.

Nu måste jag plocka i ordning, Linnea kommer ju hit snart ^^

Hej på er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0