Tankar..

2011-04-27 @ 22:18:11

Jag kan lätt bli sur, men inget större..det brukar gå över ganska snabbt.
Men det är väldigt sällan jag blir arg på någon..man kan ju bli irriterad på folk, men nästan aldrig att jag blir riktigt jäkla arg på någon. Det ska ta ganska mycket för att det ska hända & då vill du inte umgås med mig.
Men jag är en väldigt väldigt lugn person och inte hatisk av mig, utan försöker att inte dömma andra 
människor och ha ett öppet sinne.

Är det bara jag som måste lyssna på "arg" musik för att bli på bra humör igen?
Exempelvis, Asta Kask, Sportlov o.s.v.
Alltså hård och arg musik..haha det är skumt..
men det lugnar mig!

Haha man kan ju tycka att glad party musik borde göra mig på bra humör igen när jag är sur/arg..men det gör det nästan bara värre.
Jag flyr alltid till den "arga" musiken när jag mår dåligt eller är pissed off och höööögt ska det vara!
Men klart jag kan lyssna på sån musik när jag är på bra humör också :)

Konstigt att musik kan påverka än så mycket känslomässigt som den gör.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0