Säljer klänning!

2011-04-29 @ 15:24:10

Fy tusan vad skönt det känns att jag kommit igång med mitt nya liv ordentligt nu!
Jag är helt öm i heeeeela kroppen idag och det känns awesome!!
Då vet jag ju att det tog igår när vi sprang ^^

Beach 2011 here I come eller nått haha ;)
Jag har lite abstinens just nu..tror jag ska köra på en långpromenad lite senare också.
Rörde på mig imorse men vill röra på mig mer mer mer!! Någon som vill ta en långpromenad eller annat med mig lite senare? :)
Lite sällskap är alltid trevligt.



Btw är inte Kate Beckinsale sjukt snygg här!
Älskar stilen & alla som känner mig vet att jag nästan bara har svart i min garderob eller ja i alla fall utav det jag faktiskt använder i den ;)
I höst eller någon svalare sommar kväll blir det nog att härma den här stilen!


Föressten så säljer jag den här klänningen. Jag köpte den till studenten förra året men
ångra mig och ville ha en annan istället, sen var den lite för liten för mig också.
Den är i alla fall aldrig använd, kostade 399-499 kr minns inte riktigt exakt.
Men jag säljer den för 299 kr eller högsta bud, är i strl. 34/36.
Den är något genomskinlig men med hudfärgade underkläder eller vita så borde det inte vara några problem =)

Maila eller kommentera om du eller någon du känner är intresserad.
[email protected]

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0