On my way...

2011-04-26 @ 21:22:04

Tänkte bara visa ett par shots som jag inte ens kunde få upp över rumpan för några månader sen..


Inte den bästa bilden, men älskar dom och det har varit lite av en motivation hela tiden..
Men än sitter dom inte bra! Jag får på mig dom, men är tajta i midjan, så några kilo till så sitter dom perfekt!
jag har fått låna dom av Nea =)

Nu kanske vissa tycker att jag är smal, men jag har alltid haft en smal midja och platt mage..
Nästan allt mitt fett hamnar på höfter och rumpan!
Inte för att det är något fel med det, jag vill ha kurvor och en rumpa..tycker det är jätte fint!
Vill inte ha en liten pojkes kroppsform d.v.s platt överallt!
Jag vill fasta till och slima ner på lår, rumpan och lite på magen ;)

Jag har gått ner 2 kilo btw!
^^

"Bara" 7 kilo kvar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0