Mina tjejer :)

2011-04-10 @ 10:32:16

Hej mina kära vänner =)

Förlåt, förlåt att jag varit sämst på att skriva den senaste tiden, men inspirationen har inte riktigt funnits och jag tänker inte skriva om saker bara för att + att jag har jobbat massor den här veckan och har inte hunnit göra speciellt mycket eller roliga saker att skriva om haha!
Men ska försöka bättra mig :)

Igår handlade Ante och jag mat, jag köpte bara massa bars och shakes. Jo, imorgon ska jag börja med bara sånt. Många kommer säkert tänka "vadå du behöver inte sånt" eller " sånt där skit ska man inte köra på",
men jag testade det en annan gång i 3 dagar och redan då såg jag resultat. Så nu ska jag försöka i tre veckor, som en liten start på mitt hälsosammare liv :)
Som ni kanske märkt så har det inte gått så bra haha^^
Men jag tror att när jag är klar med den här "kuren" så har jag nog fått upp motivationen.

Jag är sugen på att gå till skogen och springa idag, någon som vill med? :)

I fredags direkt efter jobbet så kom Hanna, Jossan, Åsa och Sarita och så lagade vi mat och drack lite vin. Jätte trevligt måste jag säga^^



Från vänster; Hanna, Sarita, Jossan & Åsa


Söta knäppJossan som alltid ska leka framför kameran haha^^

På menyn stod det den fantastiska räkpajen jag lagt upp recept på förut, alla älskade den till och med Jossan som tydligen inte gillar räkor så mycket. Och en enkel grönsallad till på olika salladsblad, gurka & purjulök :)
Till efterrätt blev det kladdkaka, som blev otroligt god men den orkade ingen äta av typ för alla hade förätit sig på pajen haha!

Lite senare ska jag berätta mer om den här "kuren" jag ska köra på :)

Hade fint mina kära ♥



Kommentarer
Postat av: Åsa

It was awesome! :D

2011-04-10 @ 18:24:33
Postat av: josefine

Ah haha galen bild där :D ja det får vi göra om!!

2011-04-11 @ 17:37:12
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0